السبت، 25 أغسطس 2012

6 التعليقات:

‪Cenǎ Ţħe BêŜţ‬‏ يقول...

الصور راااائعة فعلا لو سينا رحل هتبقي المصارعة من غير طعم

غير معرف يقول...

السلام عليكم … لا لا لا لا لا لا تجيبون هذي السيره ، أن شاء الله ما يرحل 😭😭😭😭😭

مع تحياتي …

الرائع كريس جيريكو يقول...

الصور جميلة فعلا ويا رب ما يرحل عن المصارعة عشان الاتحاد من غيره على رأي المدير جون سينا مش هيبقى ليه طعم خالص وهيبقى راح منهم نجم كبير اوي هو جون سينا والاتحاد احتمال ينتهي من غيره ويقفل بس طبعا بعد الشر عشان سينا له معجبين كتير وعشلق اكتر واتمنى فعلا من قلبي انه ما يرحل ابدا عشان هو مبدع دي مش مبالغة في جون سينا دي الحقيقة مشكور يا hhh على الصورة الجميلة دي

عاشقة جون سينا يقول...

لالالالالالالالالالا مستحيل يمشى مستحيل دا لاتحاد يتدمر من غيره ومكمان يتجنن ازاى تقولوا ان جون سينا يمشى لالالالا مستحيل من سابع المستحيلات كمان دا لو مشى انا هيحصلى حاجه لو مشى انا مش هتفرج على المصارعه تانى لالالالالا ياجماعه بليز محدش يجيب السيره دى اصل انا بزعل كل ما حد يقول كدا اصل بفتكر ان فى يوم من الايام فعلا جون سينا هيمشى بس طبعا بعد ما يبقى اسطوره زى الاندرتيكر كدا يعنى كمان 20 سنه ولا حاجه
شكرا يا اتش على الصور على الفكره الصور دى كلها عندى اصل انا عندى فولدرين على الكمبيوتر احد اسمه جون سينا(بالعربى) والتانى اسمه جون سينا(بالانجليزى) الاول فيهم حوالى 400 صوره والتانى فيه حوالى 200 او 300 صوره اصل انا هوايتى اجمع صور جون سينا


عاشقة جون سينا

محمد سينا D GENERATION X **انا جد بول هيمان** يقول...

مثل ما فالت اختى العزيزة عاشقة جون سينا

Unknown يقول...

سينا شهره المصارعه جون سينا هو من يرفع حسابات مكمان في البنك

يعيش البطل

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons | تعريب وتطوير : قوالب بلوجر معربة