الخميس، 23 أغسطس 2012

رسميا / wwe نشرت موقع يمكنك فية أن تصبح مصارع في WWE !!!!

هل wwe في مأزق للمواهب لأن الاتحاد قد فعل موقع يمكنك أن تكون مصارعا موهوبا وهذة هي شروط الدخول : 

اللياقة البدنية..
طريق كلام تحمس الجماهير يجب أن تكون طريقة كلام رائعة..
 تجذب الجمهور..

واضح أنة من الممكن أن نري مصارع عربي يدخل حلبة المصارعة ولكنة أحتمال ضعيف : ها هو رابط الموقع الذي يمكنك ألدخول في المصارعة تفضلوا : 
john cena never give up

2 التعليقات:

الخارق ايييييييييدج يقول...

لا ياعم انا مش قد المصارعين انا كنت بفكر فعلا لكن قولت بلاش مش عايز اقطع عيش سينا وتيكر واورتن وشايمس وبانك والنجوم دي عشان لما مكمان هيشوفني طبعا هيقول دول مين بالنسبة للنجم اللي هيبقي اسطوري وهيغطي بعد كده علي ستون كولد وشون مايكلز كمان ( قصدي علي نفسي طبعا لاني لو تقدمت هيقبلوني هبقي اسطوري وافضل مصارع في التاريخ كله )
بس يلا عشان انا مابحبش اقطع عيش حد يعني تخيلوا لما سينا ينطرد يا عيني هيشحت ويعيط في الشارع ويمد ايديه للناس وانا مش هديله حاجة هقوله ربنا يسهلك يابني ماتعيطش ممكن اشغلك بواب عندي وخلاص ( او السفرجي عندي مش هتفرق )
ولعله خير انشاء الله

الرائع كريس جيريكو يقول...

طبعا اهم حاجة اللياقة والموهبة في الكلام والحركة وازاي تاخد الحركة صح ( ماظنش ان واحد عربي هيدخل المصارعة ... احتمال ضعيف ... بس حلوة الفكرة )

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Buy Printable Coupons | تعريب وتطوير : قوالب بلوجر معربة